مــــنتدى كلـــــــمة
ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا 2d7uc811
مــــنتدى كلـــــــمة
ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا 2d7uc811
مــــنتدى كلـــــــمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  قمة الحب & LoVeقمة الحب & LoVe  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الدكتورة أميرة
أميرة حبية خالوا
يوسف حبيب خالوا
محمد حبيب عمته حبيبة

سما حبيبة عمو

ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gamika91
عضو فعال
عضو فعال
gamika91

كيف تعرفت علينا : yahoo

ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالجمعة 12 فبراير 2010, 3:02 am

بصو بقه وركزووووووووووووووووووو اوى اوى معايا ايوه كده قشطات عليكو
اولا ازيكم
ثانيا انا عاوزكو فى حاجه حلوه اوى
بصو بقه دلوقتى حوار النكت دة جامد بس يبقى احلى لما يبقى اسمه نكته اليوم ودى فكره اخويه (Tiger) ده هيبقى معانا قريب .
يعنى احنا كام واحد عدونا كده ............... المهم احلى واحد هيقول نكته اكيد هينول احلى رد ودى مفهاش زعل لاننا كلنا اخوات طبعا .
المهم على كل السادة المتواجدين بقه اول ما تدخل اعمل حسابك ترمى نكته علطول من غير ما تفكر اوك انا مستنى منكو احلى نكت بس ياريت الى يكتب تبقى نكته واحده بس اوكشن يا جماعه.
سلاموووووووووووووووووووووووووووووز
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

كيف تعرفت علينا : صديق & صديقه
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالجمعة 12 فبراير 2010, 4:45 pm

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي
gamika91
عضو فعال
عضو فعال
gamika91

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالسبت 13 فبراير 2010, 7:13 pm

نكته حلو وجامده يا كناريا ومستنى منك اكتر بجد تسلم ايدك والكيبورد الى كتبت هههههههههه
TiGeR
عضو جديد
عضو جديد
TiGeR

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالخميس 18 فبراير 2010, 7:26 pm

( ودي نكته النهارده)

واحد غبي كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم...هاتووووووه
gamika91
عضو فعال
عضو فعال
gamika91

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالخميس 18 فبراير 2010, 10:26 pm

ههههههههههههههههه هموت بجد نكته لذيذه وجامده اوى اسمع بقه بتعتى

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
mona
عضو مميز
mona

كيف تعرفت علينا : google

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالجمعة 19 فبراير 2010, 12:45 am

قديمة اوي يا جمايكا

واحد اشترى موبايل وحب يعمل لمرتو مفاجأة : قام دخل على الحمام واتصل بيها وقال :اهلا حياتي قالتلوا اقفل الخط الحمار فى الحمام
TiGeR
عضو جديد
عضو جديد
TiGeR

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالجمعة 19 فبراير 2010, 10:14 pm

هههههههههههههههه بجد جامده اوي يا مني
Admin
مـــدير المنتـــــدى
مـــدير المنتـــــدى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 12:31 am

مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس واليانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه
https://kelma.mam9.com
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا   ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا Emptyالأحد 28 فبراير 2010, 7:27 pm

- مسطول ركب العربية بتاعته ملقاش الدركسيون ولا التابلوه ولا الفتيس راح عمل بلاغ في القسم إن العربية اتسرقت بعد شويه اتصل بالقسم قالهم الغوا البلاغ أصل أنا كنت راكب ورا

ادخلو بسرررررررررررررررررررررعه جدا جدا
صفحة 1 من اصل 1