مــــنتدى كلـــــــمة
مش عارف .............هو فيه كدا 2d7uc811
مــــنتدى كلـــــــمة
مش عارف .............هو فيه كدا 2d7uc811
مــــنتدى كلـــــــمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  قمة الحب & LoVeقمة الحب & LoVe  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الدكتورة أميرة
أميرة حبية خالوا
يوسف حبيب خالوا
محمد حبيب عمته حبيبة

سما حبيبة عمو

مش عارف .............هو فيه كدا

RoRo
كناريا
mando
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

كيف تعرفت علينا : صديق & صديقه

مش عارف .............هو فيه كدا Empty
مُساهمةموضوع: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009, 4:34 pm

[size=24]السلام عليكم أولا

انا بجد بجد كرهت الحب وكرهت البنات
تعرفوا ليه لأن البنات أزبل حاجه فى الدنيا لأن البنات تبقي طيب من جواك وبتحبها وبتموت فيها وهي مش بتقدر الحب
دا بجد كدا .........حرام
يعني تبقي وحش من جواك ..كدا لا يحبوك
بس بجد بجد أنا أخر حاجه حفكر فيها الحب لأن مفيش واحدة تستاهل الحب
حتي الانسانه الي كنت بتمني إنها تكون حببتي
طلعت .......متعرفش يا عني ايه حــــــــــــــــــب
تعرفوا ............ ليه لأن أخرها تبقي مجرد حتت بنت وبنت عادية كمان
وكنت غلطان قوي لما فكرت ان هي تبقي ليا لأن هي كانت كدا كدا مرفوضة من أهلي
لأن مش دي الي بيتمنوها
ويريت مش عاوز اى رد على الموضوع
لأن مبقتش بتفرق رد او مش رد
واسف على الكلام ........بس الكلام بيطلع من نار فى قلبي
بس من بكرة مفيش نار ... مفيش حب... وأعيش أيامي وبــــــــــس [/size]
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009, 8:02 pm

وعليكم السلااااام بصراحه مش عارفه اقولك ايه بجد بس اكيد الناس كلها مش زى بعضها يا ماندو ولا ايه ؟

زى ما فيه الوحش فيه الكويس ويمكن انت اخترت غلط ما تحكمش على الناس من تجربه انت عشتها واكيييييييييييييد هتعيش غيرها ويمكن تغير رايك وبعدين ايه كرهت البنات د ى ؟ ليه يعنى انت مش عندك اخوات بنات ولا ايه ؟؟؟؟ عمتا ربنا معاك وان شاء الله تنسى وسورى انى رديت لانك قايل مش عاوز رد بس بصراحه معرفتش انى مش ارد على كلامك واقولك تااااااااااااااانى مش كل الناس زى بعضها وكمان هتقابل انسانه تستاهل حبك وتقدرك بجد هتلاقى حب بجد لانه موجود دايما اسالنى انا يا ماندو بجد الحب ده حاجه جميله جدا بالنسبه ليا انا بعيش اجمل ايام حياتى مع حب عمرى ؟ وبصراحه اتمنى اقضى معاه باقى عمرى كله لانى بجد بحبه جداااااااااااا وبجد يستاهل حبى واكتر من كده كمان وزى ما انت مريت بتجربه ومش نجحت اكيد خرجت منها وشكلك كنت بتحب بجد فاكيد ربنا ان شاء الله هيعوضك بحب حقيقى تستاهل انك تعيش علشانه وبكره تقووووووول كناريا قالت وسورى تانى انى رديت ياااريت مش تدايق واعتزر عن الاطااله وتقبل مرورى وشكراااااااااا
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009, 8:55 pm

ايوه بس ليه كدا

ليه الحب بيضيع لما بيكون مجود عند الواحد ليه

مع ان انا حبيت زي انتى مقولتي وبجد وأول مرة تحصل فى حياتى مع ان انا قابلت بنات كتير

بس عمرى ما حبيت ليه

بعامل كويس ومفيش حد بيحس بعبر عن حبي بتتفهم ان انا زي اى واحد بهزر

ليه طيب بجد يبقي كدا حرام قوي ولا ايه وأسألك سؤال بعد إزن حضرتك هو انتى لو لقيتي انسان بيحبك قوي قوي وبيحبك اكتر من نفسه أكيد حتي لو انتى محبتهوش حتفكري انك تحبيه

تعرفي ليه عشان دا انسان بيحبك بجد

وللأسف الحب قليل قوي لما بنلقيه حقيقي
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالجمعة 30 أكتوبر 2009, 6:00 pm

اكيد طبعا بس بصراحه مش كل البشر كده ممكن يكون فيه حد بيحب بجد بس حبيبه مش حاسس بيه ولما يحس بيه للاسف من بيقدر يحبه واصلااااا الحب ده مش بايدينا دى حاجه مش لينا يد فيها يعنى مش الانسان هو الى بيقرر يحب ولا لا بس كل انسان وليه نصيبه برده وربنا سبحانه وتعالى كاتب لكل انسان قدره ولو قدرك تقابل وتحب وحبيبتك تقدر حبك هيحصل باذن المولى بس الانسان مش المفروض انه يياس يعنى يصبر واكيد الجاى احسن باذن الله وبصراحه الكلام ده مش عرفته ولا فهمته غير لما حبيت بجد وبجد وبقول ونفسى كل الناس تسمعنى انى بحب وبحب بجد جداااااااا بموت فى حبيبى وربنا يخليه ليا ياااااااااااااااارب ومش يحرمنى منه ابدا ويجمعنا على خير بجد يا ماندو بشوفه اجمل واطيب انسان فى الدنيا بحس بامان فعلا وانا معاه وان شاء الله يا ماندو هتغير رايك وهتلاقى حب بجد يااااااااااااااارب وربنا يوفقك فى حياتك يااارب ....

تقبل مرورى

اختك /كنــــاريا
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالسبت 31 أكتوبر 2009, 9:23 pm

كناريا انا بقولك بحب مش عاوز أجوز لما تقوليلي ميأس وحتقابل حد تانى لو على المقابلة انا قبلت كتير وحلوين كتير ومحترمين كتير
بس بقولك دا دا حب من قلب بجد قلب بيحس قلب عطوف
بس فأكيد الحب دا مش حيتنسي حتي ولو هي محبتنيش
لأن كل حاجه اتمنتها فى الإنسانةالي اتمنيت انها تكون ليا لقتها
وعارف انها مش من حقي فمش حيبقي حرام لما اعيشها أو أحلم بيها طالما هي مش ليا
بس بجد دا حب .... عذاب ..... وبردوا حفضل أحبها حتي لو قبلت انسانه تانية صدقيني لما عنيها بتيجي فى عنيا بحس إن أنا طاير فى السما ولو بتضحك معايا بحس ان انا امتلكت الدنيا كلها ولما بتبقي زعلانه بحس ان انا فى ثقب ابراة ومخنوق قوي وببقي نفسي لو جوايا فرحه اضحي بيها عشانها هي عشان اشوفها فرحانه قدام عنيا وبجد ... بجد ... بحبها
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالأحد 01 نوفمبر 2009, 2:55 am

اوك يا ماندو ما اختلفناش وبعدين بتحب يعنى ان شاء المولى ترتبط بالى بتحبها وعمتا ربنا يوفقك والى ربنا عاوزه هو الى هيكون.
RoRo
عضو فعال
عضو فعال
RoRo

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالإثنين 02 نوفمبر 2009, 7:42 am

بسم الله الرحمن الرحيم

بحد يا ماندوا مش عارفة أقولك اية بس بجد الله يكون فى عونقك بس حاول تنسي الموضوع ده طالما هي مش بتحبك أبو بعتبرك أخ بالنسبة ليها وفكر فى نفسك بقي وفى حياتك اللي جاية ان شاء الله وربنا يوفقك ان شاء الله وتلاقي اللي يحبك بجد زي ما انت هتحبه برضه وربنا معاك يا رب
إمضاء
RoRo
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالإثنين 02 نوفمبر 2009, 8:17 am

طيب عاااااااادى ايه يعني حفكر فى مستقبلي تمام وحفكر فى الي بتحبني

اوك.................بس انتى شايفه ان دا الحل
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالإثنين 02 نوفمبر 2009, 12:17 pm

mando كتب:
طيب عاااااااادى ايه يعني حفكر فى مستقبلي تمام وحفكر فى الي بتحبني

اوك.................بس انتى شايفه ان دا الحل

وغير كدا حفكر فى نفسي بقي اوك
بس تفتكري يا اخت رورو ممكن انا انساها تفتكري كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sad bird
عضو جديد
عضو جديد

كيف تعرفت علينا : احلى منتدى

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 6:34 pm

ماندوا انا قولت لك انسى الموضوع ده احمد ابوشليل الجديد
sad bird
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 6:37 pm

والله العظيم دى ما تستاهل الكلام ده وعمر ما كان رفض البنت للولد شىء عيب
mando
عضو جديد
عضو جديد
mando

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 9:07 pm

خلاص يا احمد معتش بتفرق والله يا حبيبي عادى وخلاص بجد

لأن فقد الأمل بجد خلاص يعني
عاااادى ...
كفايا كدا يعني الواحد يعذب فى نفسه ولا انت مش معايا
sad bird
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالأربعاء 04 نوفمبر 2009, 6:00 pm

حاسس بيك يا ماندو والله
كناريا
نائب المدير
نائب المدير
كناريا

نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالجمعة 06 نوفمبر 2009, 11:48 am

ربننا معاك يا ماندو والله
أيمن442
عضو جديد
عضو جديد
أيمن442

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 9:57 pm

كله كلام فارغ
انتو بس مش عارفين الحب معناه أيه للأسف ؟؟؟!!!!
http://gonodelda3wa.mam9.com/
Admin
مـــدير المنتـــــدى
مـــدير المنتـــــدى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالسبت 26 ديسمبر 2009, 1:28 am

مش عارف .............هو فيه كدا 982552
بكل الاعضاء الحلوين الي مشاركين معانا في المنتدي بصفة عامة وبصفة خاصة في الموضوع ده
وانا بالنسبة ليا دي اول مشاركة ليا وده كان عشان طلب الاخ ماندو لما طلب من الكل ان محدش يرد بس الواضح ان الموضوع لففت انباه وانظار الجميع وعلي فكرة دي حاجة تحسب لماندوا لقدرته علي لفت الانظار :
وبالنسبة يا جماعه للموضوع ده فماندو معاه حق في حاجة واحدة ان الحب الي بجد والحقيقي صعب نسيانه بس في امل النسيان يا ماندو عارف الامل ده في ايه لما تفكر كويس وتلاقي واحده بتحبك زي ما انت كنت بتحب بتحبك قوي بتحبك بجد ولو فكرت صح هتقول انا كنت بحب واحدة وهي مش بتحبني وكنت علي استعداد اتحدي الكون كله عشان خاطر عيونها بس هي محبتنيش لما تفكر كده اكيد هتفكر انك تحب الي بتحبك ولو حبتها بجد او حاولت فخطوة خطوة هي هتنتسيك اه انت هتتعب وتتعذب كمل لما تعرف اخبار عن الحبيبة الاولي بس برضه واحده واحده هتتأقلم علي الحب الجديد والا بقي كل واحد كان بيحب من طرف واحد واترفض يبقي يروح يموت نفسه ولا ايه رايكم يا جماعه .
انا من رأيي ان الي يحب ميكرهشي , وكمان يا شباب الي يحب واحده وهي مش بتحبه والعكس , مش ذنبها انه حبها مش ذنبها ان ربنا خلقها انسانة تنحب ومش لازم عشان هو حبها يبقي هي كمان تحبه لان اكيد زي ما هو ساب الناس دي كلها وحب دي اكيد هعي كمان سابت كل الناس وبما فيهم هو وحبت حد تاني , فياريت الي يحب ويلاقي حبيبته مش بتحبه ميزعلش ويفكر كويس اكيد في حد تاني بيحبه وهو مش واخد باله ياريت نبص حوالينا وان ملاقناش يبقي منزعلش ومنفقدش الامل زي ما بتقول يا ماندو باشا الحب موجود بس مش له ميعاد ولا له وقت ومش لازم لما تحب حد يكون بيحبك لانه ممكن يكون زي ما انت حبيته هو بيحب حد تاني .
وبالنسبة ليك يا اخ ايمن 442: فا احب اقولك حاجه اولا اه انا معاك ان في كلام فوق مش مظبوط وميدلش علي ان في حب اصلا لو بالشكل الحب يبقي الناس هتموت بعضيها وهتتخانق ديما لان الحب مش كلام وخلاص وكمان مش بيتاخد افش كده بس ليا عتاب صغير عليك اولا مش ينفع انك ترمي كلمة وتجري تهرب بعدها وكمان مش كل الموجودين انت تعرفهم عشان تقول بيعرفوا الحب ولا لاء ممكن يكون حد فاهم بس مش حابب يتكلم عشان محدشس تاني يزعل وكمان لما ترمي كلام وتهرب ده غلط منك لانك لو شايف الكلام غلط يبقي لازم تقول الصح وكمان كلمة انتم متعرف وش الحب وبالقثقة الزيادة دي فدي فيها شوية غرور ومتزعلش مني يا مون انت حبيبي بس لازم اقول رأيي اصلا انا مش بحب ان حد يرمي كلمة كده وبالثقة دي ويقصد يقول بيها للناس انا بس الي عارف وقفاهم وانتم ولا حاجة اكيد انت فاهمني يامون وياريت كلكم تكونوا فاهمني وفي النهاية اعتذر علي الاطالة وارجوا ان محدش يدايق من كلامي ولا حد يزعل لاني مش قاصد شيئ معين انا بس بقول رأيي
شكرا
https://kelma.mam9.com
mona
عضو مميز
mona

كيف تعرفت علينا : google

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف .............هو فيه كدا   مش عارف .............هو فيه كدا Emptyالثلاثاء 29 ديسمبر 2009, 5:20 am

بصراحة يا ادمن انت كينج كلامك مظبوط
فعلا مش ذنبها انه حبها ولا كمان ذنبه بس يأقلم نفسه بقي
وبالنسبة للثقة الزيادة دي بلاشها وانتم بقي فاهمني وعارفين الكلام
علي مين
شكرا يا كينج علي الكلام الجامد شكرا يا جماعه ويلا بقي عشان مش اطول

مش عارف .............هو فيه كدا
صفحة 1 من اصل 1