مــــنتدى كلـــــــمة

الرئيسيةالرئيسية  قمة الحب & LoVeقمة الحب & LoVe  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الدكتورة أميرة
أميرة حبية خالوا
يوسف حبيب خالوا
محمد حبيب عمته حبيبة

سما حبيبة عمو

شاطر | 

عيد ميلاد سعيد يـــــا Sad Bird

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مـــدير المنتـــــدى
مـــدير المنتـــــدى

مُساهمةموضوع: عيد ميلاد سعيد يـــــا Sad Bird   الثلاثاء 20 أكتوبر 2009, 2:50 am

اهـــــــــــداء من *admin* و كناريا وباقى اعضاء منتدى مزيكا على ضوء القمر

وكلنا فى هذه المناسبـــة الحلوة والسعيدة ...نحب نــقول للعضو الجديد الى معانا فى المنتدى Sad Bird كل سنه وانت طيب يا جميل ومن حسن حظنا ان عيد ميلاد كان او يوم ما سجلت عندنا عشان بنارك لك ونهنيك يا بوب ويارب ديما بخير وصحه وسعادة وكل عام وانت ديما فى تقدم مستمر والتهنئة مقدمه لك من ادارة المنتدى وجميع الاعضاء و كلنا طبعا عاوزين نقول لك عيد ميلاد سعيد يا جميل

وتقبل منى الهدية البسيطه دى ويارب تعجبك

اوعى تسألنى ايه الى جواها لانى انا اصلا مش عارف افتحها انت بقى وعلى فكرة انا عارف ومتأكد ان الوضوع ده لا يليق بقيمتك ولكن اعذرنا يا مان لاننا لم نجد شيئا يلقيك بقيمتك يا غالى لان قيمتك اكبر من اى هدايا بس المهم اننا فاكرين بعض ومجتمعين هنا كلنا عشان نهنى Sad Bird وبس ونقوله انا وجميع الاعضا ياترى هنقوله ايه اه هنقوله :

وبرضه هنقوله كمان

وفى النهاية هنقوله تقبل مننا التورتاية دى بس خد بالك دى كبيرة عليك يامعلم اقعد بقى انت وال girl friend وكلوها سوا وبالهنا والشفا بس كده لا لا مش بس نسيت اديكم التورته اهى ياعم اتفضل :

http://kelma.mam9.com
كناريا
نائب المدير
نائب المدير

كيف تعرفت علينا : صديق & صديقه
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يـــــا Sad Bird   الثلاثاء 20 أكتوبر 2009, 3:56 am

كل سنه وانت طيب يا مااان وعيد ميلاد سعيد

عيد ميلاد سعيد يـــــا Sad Bird
صفحة 1 من اصل 1